Bercuti di Pekanbaru, Indonesia : Membeli belah


Ada beberapa pasar yang boleh dikunjungi di Pekanbaru ini untuk shopping. Juga ada banyak kedai grosir iaitu menjual barang secara borong, jika hendak shopping t-shirt anak-anak misalnya bolehlah namun kena beli borong.Kualiti kain boleh tahan, jenis cotton tebal. Juga boleh beli kain batik dan pelikat.

Pengalaman tak boleh lupa di sini dan masih terngiang2 adalah saya terkena keracunan makanan. Mungkin makanan itu - lauk nasi padang disimpan hingga lewat dan sudah tercemar. Sudahnya malam tak boleh tidur dan muntah-muntah, pening kepala lagi. Sungguh serik rasanya...





Pasar Bawah







Cenderahati perkahwinan banyak di sini








Ulasan

  1. Boleh tau awak pakai travel agent apa utk ke kunming china?

    BalasPadam
  2. Saya guna travel agent dari Sedunia Travel..kerana harga berpatutan dan servis pun ok

    BalasPadam
  3. Salam,
    Entry yang menarik!! Nak berkongsi dengan semua pembaca…
    Saya ada menyediakan ground pakej ke Bukittinggi, Medan,Pekanbaru atau seluruh Indonesia dengan harga yang menarik.Kepada anda yang baru pertama kali nak melancong,kami sarankan anda guna kan khidmat kami.Semua urusan dilakukan di Malaysia untuk lebih selamat..,murah.. dan meyakinkan.Urusan tiket kapalterbang juga boleh saya uruskan.
    Pelbagai pakej ke seluruh Indonesia juga tersedia.Nyatakan destinasi anda dan kami sediakan semuanya.
    Hubungi saya ditalian 0126665436 (call/sms/whatsapp) Atau email saya di: aziman68@gmail.com
    Sebarang pertanyaan akan kami layan.
    JAMINAN KEPUASAN WANG DI KEMBALIKAN UNTUK ANDA!!!
    Atau boleh juga tinjau-tinjau Blog kami untuk pelbagai info:

    http://freelancetour.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai encik.. saya berkeinginan ke pekanbaru pada tahun 2017 nanti.. cadangnya nak ke sana pd bulan Mei seramai 2org.. harap encik dpt menyediakan itenerary beserta harga pakej selama 3hari 2malam.. sila emelkan pada add: SitiNurkhairiahIsmail@yahoo.com.. terima kasih..

      Padam
    2. Haii..sy nak tahu berapa pakej ke pekan baru..exclude flight it 4 hari 3 mlm..termasuk ke bukit tinggi ya

      Padam
    3. Haii..sy nak tahu berapa pakej ke pekan baru..exclude flight it 4 hari 3 mlm..termasuk ke bukit tinggi ya

      Padam
  4. nice sharing. boleh buat panduan. sy jugak akan ke Pekanbaru pertengahan Dec nanti

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh bg amik travel agen mana? saya pon nak ke sana thn 2017 nnt.. nak cari pakej2 yg berpatutan..

      Padam
    2. boleh bg amik travel agen mana? saya pon nak ke sana thn 2017 nnt.. nak cari pakej2 yg berpatutan..

      Padam
    3. Salam.. Takde pakai travel agent.. Sampai sana saya sewa kenderaan

      Padam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Catat Ulasan